fredag 17. februar 2012

Kulturlov

Sitter på toget hjem fra hjemme med blodskutte øyne og ei dame ved siden av meg som har så stor rompe at hun må sitte litt i mitt sete også.

Har:
-Gitt mammas viffi navn og passord etter en 'a bit of fry and laurie'-sketsj
-Inspisert nye kulturhus i både Kristiansand og Vennesla
-Stått på venteliste for musikalbilletter alene på valentines day
-Lest den boka jeg skal lese til onsdag  og gjort en del gramatikkoppgaver
-Dratt snittalderen på både et teaterstykke og en klassisk konsert drastisk ned
-Lastet ned sånn hipstermatic-app som jeg kan skjule at jeg ikke nødvendigvis tar så fine bilder med mobilen hele tida

Har ikke:
-Sovet i natt
-Hostet når det ikke var applaus eller mellom satsene
-Gått på ski
-Sjekket om jeg gjorde gramatikkoppgavene rett
-Fått med meg hva som skjedde på klassisk konsert


Ingen kommentarer: