mandag 31. oktober 2011

Så liten tid.

Det har skjedd masse ting på alt for liten tid. 

Forrige lørdag stata den intensive revyuka, og i helga var mamma og pappa her. De så på revyen vår, som både foreldrene, lærerne og avisa Bømlonytt sa var morsom. Så drakk de kaffe fra mumikopper, så på rommet mitt, hadde med sjokolade og var med datteren sin.  

På søndag ble jeg offisielt to stjerners fridykker, og skal ha det super kult med å dykke i Belize.

Jeg reiser jo til Guatemala i morgen. Fem uker i Guatemala, Belize og El Salvador. Jeg har ikke helt skjønt det enda, og det er fortsatt ingen ting oppi den store sekken min. Sånn siden jeg legger igjen telefonen min hjemme, og ikke har tenkt å ringe dere hele tiden så kan dere jo se hva jeg gjør på tur på denne siden. Dagbok for linjetur til Latin-Amerika. 

Men nå sitter jeg her å skriver, også burde jeg jo begynne å finne alle tingene som skal opp i den store sekken. Her er et bilde av Quetzaltenango, kalt Xela, der jeg skal gå to uker på språkskole med min helt egen lærer og bli en kløpper på spansk. 


Også et bilde av meg og Thea-Malene fordi hun skal reise til Afrika, og derfor kommer jeg til å savne henne masse. Fordi fem uker er veldig lenge. 


Ingen kommentarer: