fredag 9. september 2011

Jeg går på skole, neida, joda

Dette har vært min første vanlige skoleuke. Jeg har også endelig fått batterier i kameraet mitt. Mandag, tirsdag og onsdag har jeg linjefag Fred og Solidaritet Latin Amerika. Denne uka har vi begynt å forberede Solidaritetsdagen vi skal ha den 24. september så det har blitt mye ansiktsmaling og rotterkostymer, i tillegg til en del telefoner rundt til barneskolene her på Bømlo. Jeg har også lært å kjøre en sånn stor kassebil. På torsdag har jeg valgfag det ene er fredsfestival og etterpå er det spansk. Vi fikk besøk av Karmøy folkhøgskole, og det ble "Spørjeleik med Audun og Sara". Så er det friluftsliv hver fredag, hoihoi. Det hadde dere ikke venta dere. I dag har det vært masse kajakk, og kameratredning og kaldt og tre årstider. I morgen er det lørdagsseminar, også friluftsliv så det er båttur i skjærgården. Her kommer det bilder.
Ådne og Hanna er kjempe fine

Spiderman Jens

Gjett hvem og hva kanskje..

Spørjeleik

Karmøy besøk

Åjada!

Bildebevis

Ingen kommentarer: