tirsdag 3. november 2009

Ting jeg ikke har

I boka naiv super av Erlend Loe skriver hovedpersonen en liste over ting han har, og en over ting han ikke har for å sammenlikne dem. Jeg er ikke helt sikker, men jeg mener å huske at en plan var et av punktene på sistnevnte liste. Og det er her jeg nesten vil sammenlikne meg med ham. Her, og på det å skulle til New York.

For det har seg sånn at om et år skal jeg tilbringe fem-seks måneder i New York med familien min. Jeg skal lese norske skolefag selv/med mamma, men utover det aner jeg ikke hva jeg vil gjøre. Jeg trenger en slags plan, eller i det minste masse ideer. Jeg vil gjøre noe som er gøy, men også litt produktivt. Jeg vil møte folk. Og det var egentlig kriteriene mine, er det noen som har gode forslag?

Ziggy

2 kommentarer:

Stian sa...

Du må vitje Bowery Poetry club, på Bowery street! Var der på student poetry slam night, ei utruleg oppleving :)

Eivind M. sa...

Du må invitere meg på besøk! Sånn at jeg kan gå på den klubben Stian fortalte om, som jeg også skulle fortelle om. (Nå føler jeg meg litt snytt:))