torsdag 5. november 2009

Sånne fine mennesker!

Jeg kjenner mange flotte mennesker. Folk som er ordentlig bra og flinke og lure! De gjør bra ting, de står på. De har så mange lure og fine ideer og jeg blir så inspirert av dem. Det er så mange av dem der ute at jeg ikke kan nevne alle.

Men i dag skal jeg vise dere noe fint som Petter har gjort. I går fant jeg denne siden, og jeg blir så glad av å se at folk som Petter kommer på lure ting og deler dem med alle oss andre. Så gå inn her og les alt det lure som Petter har skrevet: Fine ord.

Så denne sangen her er til Petter og alle dere andre bra folk der ute:


Stardust

1 kommentar:

Petter Holstad sa...

Å, hvorfor kom jeg på ikke den sangen? Den passer jo perfekt under "Gledesbanken"!

Tusen takk for omtale, forresten. Det setter jeg stor pris på. Du (dere) er flotte mennesker!