lørdag 22. august 2009

Værvirrvarr

Været PMSer. Jeg tror ikke det har bestemt seg for om det vil bytte årstid enda, for i dag har det vekslet frem og tilbake mellom voldsomme regnskurer og sol på klar himmel. Jeg er, ærlig talt, klar for høst nå. Jeg fikk somret fra meg i sommer, og nå har skolen startet, og da skal strømpebuksa på. Jeg har te i skapet på skolen, og en hver intensjon om å drikke den. Jeg har til og med kjøpt en eske til i dag. Og jeg har bøker å lese (noe jeg strengt tatt også gjør om sommeren), og en veldig fin paraply jeg fikk fra UCLA (den er faktisk kjøpt der, i motsetning til skolegenserne som sitter på folk som aldri har, aldri kommer til, og ikke kjenner noen som har hatt så mye som en tå innenfor universitetets murer/vegger/gjerder/whatever). Den er motivert (det blir feil ord igjen, den har i alle fall som motiv) kvinnelige forfattere.

Jeg er i alle fall klar for skyer og jakkevær nå. Bestem deg, frøken himmel!

Ziggy

1 kommentar:

Eirik sa...

Jeg har fått meg en fin Berkeley skolegenser og i motsetning til deg så går jeg faktisk på skolen(;