onsdag 10. juni 2009

Bilderemse


Som de aller fleste vet nærmer skoleåret seg slutten. Det er veldig fint, men det betyr også at vi bare er på skolen for å være på skolen. Derfor får vi heller ingen lekser og man får tid til mye annet rart på fritiden. I går bestemte jeg meg for eksempel for å ommøblere hele rommet, og i dag har jeg laget en veldig fin(syns jeg selv) bilderemse. En bilderemse er i praksis en snor som jeg har hengt opp i gardinstanga, og der har jeg festet bilder med små klesklyper, men jeg syns det er mer fancy å kalle det for en bilderemse. 

I morgen har jeg studiedag, i stede for å dra på skolen og se på ivo caprino filmer for så å ha fire timer fri, før matten hvor vi skal se på det første kapittelet i R-matten, som jeg ikke en gang skal ha. Derfor skal jeg "forberde meg i tilfelle jeg kommer opp i geografi", men jeg "glemte" geografiboka på skolen. 

Stardus

Ingen kommentarer: