søndag 29. mars 2009

Når hele følelsesspekteret slår inn på en gang

Jeg er knust. Jeg er lykkelig. Jeg er forelska. Jeg er forvirra. Jeg er lettet. Jeg er engasjert. Jeg er stolt. Jeg er flau. Jeg er sint. Jeg føler alt på en gang og vet ikke hva jeg skal gjøre av meg. Plutselig skjedde noe litt for tidlig, så alt havnet oppå hverandre. Det er rart når man ikke får tid til å kjenne på følelsene etter tur. Jeg ser på pride andt prejudice og spiser sjokoladetrukne kaffebønner. Jeg har hatt et fantastisk fristilkurs og avlagt mitt siste besøk på uwc.no. Hva nå?

Ziggy

4 kommentarer:

Liv sa...

*smiler*

Jahm, hva nå? Det er ikke så lett å vite, det, men det blir nok bra. Jeg håper det. Du fortjener det.

Eivind M. sa...

Ting går ikke ofte som vi hadde tenkt eller håpet. Men, og som en gammel mann kan jeg jo si dette: Det blir veldig ofte veldig bra fordet.

Enkelte ting kan man ikke gjøre noe med - bare forholde seg til. Da gjelder det å gjøre det beste ut av det.

Jeg er helt sikker på det går bra, og at du vil oppleve en hel masse spennende fremover allikevel!

EkeyTesa sa...

Jeg er glad i deg uansett jeg sisten!

Sylvia sa...

<3

Eg er og glad i deg veslesyster!

Og eg vil høyre dei dei bra tinga!