tirsdag 17. mars 2009

Altså

Hei, kjære menneske som sendte meg melding og spurte hvordan det gikk på intervjuet i dag. Jeg har ikke svart deg, fordi jeg ikke helt vet hvordan jeg kan formulere et svar på spørsmålet som får plass i en sms. Egentlig vet jeg ikke helt hvordan jeg kan formulere et svar i det hele tatt. Og jeg beklager at dette ble litt upersonlig, men jeg orker ikke ringe alle sammen heller, for jeg er ikke spesielt glad i å snakke i telefon, og akkurat nå vil jeg helst ikke snakke så mye om det i det hele tatt. 

Egentlig følte jeg ikke det gikk så veldig bra, for jeg føler ikke at jeg har latt inntakskomiteen være igjen med et inntrykk av meg som er helt fullstendig riktig, for mens jeg satt der i det rommet, var det så mye jeg fullstendig glemte å si, eller som bare ikke passet å nevne, som egentlig er en viktig del av meg. Jeg fikk kanskje ikke de helt riktige spørsmålene, eller så var det bare det at jeg glemte de riktige svarene, men uansett var det en hel del jeg følte ble utelatt. 

På den annen side er det mulig det inntrykket de har av meg er godt nok, men det er umulig for meg å vite. Men akkurat nå baserer jeg min vurdering av intervjuet på alt jeg ikke sa, og all den tiden jeg brukte på å nøle, og forbereder meg på det verste. Det kommer til å bli noen lange uker frem mot det endelige brevet, men jeg får bare la meg distrahere. så får vi se om jeg kommer til å være såra og vonbroten, eller i fullstendig ekstase når jeg kommer til påskesamlinga, og ta det når den tid kommer. 

Ziggy

4 kommentarer:

Eivind M. sa...

Jeg tror det gikk bra. Og om det ikke gjorde det, så er jeg helt, helt sikker på at du kommer til å oppleve haugevis av spennende, morsomme, vanskelige og rare ting allikevel, der du ender i stedet.

Og kommer du trist og vonbråten til påskesamling lover jeg å gjøre mitt beste på å hjelpe til med å snu det, altså! Om det er noe en gammel forbundsleder kan gjøre. :)

Eirik H sa...

Jeg håper virkelig det gikk bra nok fordi jeg unner deg virkelig dette.

Om det det går kjipt og du kommer trist på Sjøgaren så skal jeg også prøve å gjøre så godt jeg kan for at du skal i det minste få en bra uke på Sjøgaren, selv om det kanskje er en mager trøst. Jeg kan være din personlige veggisslavekokk eller noe.

Emily Kate sa...

Jeg skal krysse fingrene mine for deg, Sigrid! :-)

.. Og min erfaring er at det ofte er slik at det er lettere å fokusere på det som ikke gikk så greit, enn det som gikk bra, fordi man er så usikker og i det hele tatt redd for å håpe for mye. Eller noe i den dur.

Uansett er du jo ei kjempejente, og jeg er sikker på at du kommer til å gjøre det stort og ha det flott uansett hvor du havner ;-)

Lavy sa...

Ja ja det går som det går, vis ikke har du alltids andre sjanser og det er ikke som det er verdens ende for haloo da hadde du ikke levd.

og ja noen kommer til å savne deg vis du drar..mong nhu og me. og ingen flere. (HAHAHAHHA)

dramatisk i dag jeg vet:)