fredag 6. februar 2009

Vår tur

Da ble det vår tur også gitt. Tusen takk Eivind! Men jeg gjør som jeg blir bedt om så her kommer det.

1. Gå til Mine Bilder/mapper (Mac-brukere, you know what to do)
2. Velg den 6. mappen
3. Finn det 6. bildet
4. Sett bildet på bloggen og skriv litt om det
5. Inviter 6 nye og gi dem beskjed om utfordringen!
6. Du har utført utfordringen



Dette bilde er fra den fine helga jeg tilbrakte hos Sigrid i Januar. Vi hadde huset til Sigrid for oss selv, og etter en strålende kolon premiere dro vi hjem for å bygge Lego. Dette er et bilde av klossene i lego kassa, og jeg tror det er Sigrid som har tatt det. Vi bygde en veldig fin pyramide, og satte selveste supermann på toppen! Jeg gleder meg til Sigrid skal komme hjem til meg.

Så har vi kommet til å invitere nye Ane, Guro og Lisa. Sigrid tok seg av de tre andre.

Ingen kommentarer: