fredag 27. februar 2009

Må vi arrangere neste år?

Jeg syns grand prix låten vår er så kul! Den er sånn skikkelig fengende, og jeg går rundt og synger på den. Ikke nok med at Alexander Rybak synger fint, har skrevet sangen selv, spiller fele og er ganske kjekk, men de har jo laget et skikkelig show. Frikar guttene danser så utrolig kult.

Jeg håper egentlig at vi vinner, men fordi jeg syns det er litt høye forhåpninger så syns jeg i vert fall at vi må komme til finalen! Det er ganske kjipt hvis vi går ut i kvalifiseringa. Så nå er det bare å vente å se om sangen vår går inn hos de andre landa, eller om det bare er en sær sang fra lille Norge. Vi får håpe at vi får se Alexander og friakarene den 16. mai i Moskva.

I mens kan dere få kose dere med opptreden fra finalen.



Stardust

5 kommentarer:

enya sa...

enya syntes det er teit at finalen er på den 16. mai. :(

Sara sa...

Da kan man jo sitte å vente på 17. mai med Gran Prix! Husk at du kan bruke hele kvelden på å høre mennesker fra over 43 land si på diverse dårlig engelsk "Hello Russia!". Du får også høre Per Sundnes fortelle oss masse unyttige fakta. Du får se masse stygge kostymer og kose deg med det. Alexander Rybak er kjekk og bare 23, du for se det posetive i det.

Thor-Rune sa...

Hih.. Hvert år er norge kjempeoptimistiske, og hvert år blir norge skuffa =P Jeg mistenker egentlig at det skjer i år også.

Sara sa...

Thor-Rune, prøver du å ødelegge de flotte nasjonalfølelsene mine nå? Heia Norge! sier bare jeg.

celina sa...

wii, det er helt riktig! du er flink du.