fredag 6. februar 2009

Honey

Altså. Jeg har sett denne saken på diverse blogger i det siste, og krysset fingrene for at den aldri ville komme til meg. Men så gjorde den det, tusen takk, Eivind!

Så nå må jeg gjøre dette:
1. Gå til Mine Bilder/mapper (Mac-brukere, you know what to do)
2. Velg den 6. mappen
3. Finn det 6. bildet
4. Sett bildet på bloggen og skriv litt om det
5. Inviter 6 nye og gi dem beskjed om utfordringen!
6. Du har utført utfordringen

Og de fleste bildene mine er på MACen min, men nå sitter jeg på familiePCen, grunnet ustabiliteten til naboens trådløse nettverk. Jeg hadde akkurat fem mapper i Mine bilder, så da ble det til at jeg lagde en ny en med alle de tilfeldige bildene som lå der for at dette skulle gå.



Så. Det ble i den mappen som kom sist i alfabetet, nemlig "tull", som er en samling bilder fra mobilen min. Dette er fra første desember, og forestiller rumpa til Ane iført bukser og nisseundertøy. Så det så.

Nå skal jeg tagge nye folk. Jeg tagger Andreas, siden han gjorde dette uten å bli tagga, og jeg derfor synes det må være greit og tagge ham selv om han allerede har gjordt det. Og så tagger jeg Mong Nhu. Og... Vegar. så Får Sara ta tre andre.

Ziggy