tirsdag 10. februar 2009

Fine ting

Jeg ble så inspirert av Sigrid sin fine liste med fine ting, derfor vil jeg også lage en liste. Så har kommer en liste over ting som jeg syns er fine:

  • Lukten av nyklipt gress
  • Ta på ren pyjamas
  • Sitte i lenestolen min med en kopp te
  • Bøker du ikke klarer å legge fra deg
  • Rare tegneserieromaner
  • Lukten etter sommerregnet
  • Sand mellom tærne
  • Å finne ting ikke alle vet om i store byer
  • Kremtopper
  • Klemmer
  • Gummistøvler med farge eller mønster
  • Såpebobler
  • Fine ord
  • Baby latter
  • Spise gelepulver
  • Filmer som gjør meg glad

Så vil jeg bare legge til at alle burde lese Naiv. Super. fordi det er en veldig fin bok.

Stardust

1 kommentar:

Little t! sa...

Hehe:) Æ tenkte Naiv. Super. me en gang! Meget bra bok, men kan være i vanskeligste laget for en som liker "lettlestbøker"