onsdag 28. januar 2009

Sigrid har to brødre som heter Erlend.

Og de er veldig flinke! Nå kan jeg riktignok bare skryte på meg å likt DNA som en av dem, men dog. Store-Erlend (han ubiologiske) bor i Trondheim og spiller trompet. Han fulgte med Marita, tydeligvis, men det er bare fint. Erlend er bra. han liker marsipan.

Og så er det lille-Erlend, som ble 13 i begynnelsen av dette året, bor ved siden av kjøkkenet og lager legoanimasjonsfilmer. Jeg må innrømme at jeg har vært litt dårlig til å følge med på det han har laget. Men i dag kikket jeg på youtuben hans (kan man si det?), og jeg følte meg nesten litt stolt. Det sitter mennesker i Argentina og synes lillebroren min på 13 er flink. Heia Erlend.

Han har laget legomusikkvideo:


Ziggy

1 kommentar:

Sylvia sa...

storebror fulgte då ikkje heilt etter meg, gjorde han vel?

Trondheim vs. Oslo ????

Ein liker søsknene sine!

To bur i Trondheim, ein i Kristiansand.

Kan ein ha det betre?


Hmm, viss alle budde på same sted kanskje?