lørdag 31. januar 2009

Saras kjole utleie!

I dag har jeg ryddet på rommet mitt, og i komoden og skapet mitt (ja, jeg har både komode og skap til klærne mine. Det er et lite skap og en liten komode.)

Konklusjonen er at jeg har altfor mange fine kjoler som ikke får luftet seg. Har det seg sånn at du er omtrent 160 cm høy, og omtrent min størelse og trenger en kjole, er det bare og stikke innom for å prøve. Det er gratis kjole utleie, og bruker du 35-36 i sko har jeg mest sansynlig matchende sko også.

Her kommer det en liten bildeserie:



Hvit og blå rutete med et søtt silkebånd i hoftene.



Rosa med et slags silkebånd under puppene. Den er sydd med gull sømmer.



Hvit med små rosa blomster, også et silkebånd i hoftene.



Svart og hvit Marimekko kjole.



Svart kjole med blonder.



Lilla kjole med svarte blomster.



Svart kjole med noe som liksom er "diamanter" nederst.



Gull kjole, med sløyfe.

Jeg har også et par sko:



Så det er bare og stikke innom:-)

Det finnes også to sjal, et hvit et som passer til den hvite og blå og den hvite med blomstene. Også finnes det et i svart med gull som passer til den svarte med storper og gull kjolen. Det finnes også en hvit og en rosa bolero som passer til de samme kjolene som det hvite sjalet.

2 kommentarer:

enya donnelly sa...

jeg syntes du burde vært ca. 175cm høy og ca min størrelse!
da hadde jeg kommet og lånt kjoler av deg!!:)

Maria U sa...

Hvilken størrelse er gullkjolen? Mulig å kjøpe den?