lørdag 24. januar 2009

Kremtopper og fotoalbum

Jeg sitter på stuegulvet. Jeg ser på spellemannsprisen, og syns det er kult at oro jaska beana ble årats hit. Jeg spiser kremtopper. Det burde alle. Det er den beste sjokoladen, den smaker nesten altfor godt. Jeg blir så glad av å spise den. Skal du ha sjokolade, burde du spise den:-)

I dag ble fotoalbumet mitt ferdig. Det var veldig koselig. Nå er noen av de beste bildene opp gjennom tidene limt inn i et fint lite blått fotoalbum. Det er mye mulig at du er der, hvis du kommer hjem til meg kan du få se i det. Jeg kommer nok til å se i det mage ganger, for å se bildene av alle de menneskene er jeg er så utrolig glad i. Det har vært kjempekoselig å lage det, og det er så mange herlige mennesker som har gitt meg herlige bilder. Og det beste er at de vil fortsette med det!

Nå ble Espen Lind årets spillemann. Det er vel sånn som skjer når du skaper en ukulele bølge over landet.

Ingen kommentarer: