torsdag 8. januar 2009

Jeg er sliten nå.

Vet du hva jeg har lyst på nå?
Jeg har lyst på kake. Jeg har lyst på vaniljesaus. Jeg har lyst på en klem. Jeg har lyst på at noen skal komme og pjuske meg på armen. Jeg har lyst på te. Jeg har lyst på samtaler om alt og ingenting. Jeg har lyst på et varmt bad. Jeg har lyst på en god bok. Jeg har lyst på steinfrie druer. Jeg har lyst på togturer. jeg har lyst på nattkjole. Jeg har lyst på en myk sofa. Jeg har lyst på kos.
Og så får jeg bare en samfunnsfagsprøve. Skitt au.

Ziggy

4 kommentarer:

Eivind M. sa...

Jeg kan godt bake kake. Men da må du komme til Oslo, altså.

:)

Sigrid sa...

Kan du ikke bake kake neste helg når du er i Kristiansand?

enya sa...

åå søte!!
jeg vil komme til deg og pluske dege på armen, mens teen koker og kaken står i ovnen, og spise steinfrie druer med deg og glemme dumme samfunnsfagprøver!! bare ligge i en deilig mye sofa og høre på nydelig musikk og snakke vås!!

DET vil jeg!!!

Sigrid sa...

Jeg er glad i deg, jeg. Veldig, faktisk.