tirsdag 9. desember 2008

Ønskeliste

Det er jo snart jul. Og jeg vil helst få minst mulig gaver jeg ikke kan bruke til noe som bare står og støver ned i et hjørne. De har jeg fått for mange av opp igjennom.

Ting jeg ville bli oppriktig glad om jeg fikk til jul:
  • Termokopp. En som jeg kan løpe til bussen med i hånda uten at jeg søler te over alt, men som jeg kan drikke god, varm te av på bussen når jeg er trøtt og stressa.
  • Garn. I massevis, jeg får alltid brukt det på en eller annen måte. Det skal mye garn til for å strikke et ullteppe, særlig med pinne 20 og åttedobbel tråd.
  • Fin musikk. Gjerne noe jeg ikke har fra før, eller kan bytte om jeg har fra før.
  • Noe personlig og hjemmelaga, men på samme tid praktisk (altså ikke pastaskruebilder og slikt.)
  • The Tales of Beedle the Bard Collectors edition. Hvis du skulle komme til å ha masse, masse penger.
  • Strømpebukser. Helst ikke rosa, og uten horisontale striper. Dessuten er strømpebukser gjerne mindre elastiske enn de gir seg ut for, så jeg bruker str. 170 barn og S/M voksen.
  • Fine filmer. Her gjelder og det jeg skrev om musikk.
  • Polaroidkamera. Jeg er ikke helt sikker på hvorfor, men jeg tror det er kult å ha. og så har jeg ikke noe kamera.
Nå må jeg bare få laget/kjøpt noen selv.

Ziggy

Ingen kommentarer: