mandag 15. desember 2008

HedOpps Julebord!

I går kom jeg hjem fra den beste helga på lenge. Det var HedOpp julebord, på flisa. Det var bra! Jeg har hatt en så utrolig koselig helg, jeg blir så glad av å tenke på det. Så jeg tenkte at jeg skulle fortelle dere litt av det vi hadde gjort i helga.

På fredag bakte vi lusekatter, og ble kjent med hverandre.
På lørdag gikk vi i luciatog, bakte vi pepperkaker, hadde juleverksted, koste oss hele dagen, pynta oss, spiste julemiddag og hadde åpen scene ( med flere minneverdige innslag).
På søndag rydda vi og dro.

Alle som var der (og alle som bare er nysgjerrige) her er Eivind sine bilder.

Alle som var der, takk for en finfin helg!
Spesielt takk til Tonje, Pernille, Anne Marit, Heidrun og Ida!

1 kommentar:

Eivind M. sa...

Ja! Hurra! Virkelig en av de fineste helgene på lang tid :)