tirsdag 2. desember 2008

2. Desember

I dag var det adventsdag, så jeg har kledd meg ut som stearinlys. Jeg har hatt på meg mye lilla.
  • hårstrikk
  • øyenskygge
  • bluse
  • skjerf
  • singlet
  • BH
  • bukse
  • Truse
  • knestrømper
  • gummistøvler
Jeg tror ikke det skal bli noen vane, selv om lilla er fint. Jeg tror det passer bedre i mindre doser. Dessuten har jeg bakt pepperkaker med Ane og Julie, det var fint og morsomt, men meg og ane klarte å glemme det siste brettet i ovnen, så det ble forkullede pepperkakemenn og pipende røykvarsler. Men de andre ble jo fine, og vi fikk pyntet hjerter med bokstaver for ulike ting. N for Napoleon dynamite, for eksempel, siden vi egentlig skulle se den.

Ziggyz

1 kommentar:

Eivind M. sa...

Aller først når jeg kom inn på siden din ble jeg litt irriter fordi den spilte musikk. Men så oppdaget jeg at den spilte musikk jeg liker. Og nå fortsetter den med det også. Damien, Regina.. bra jobba, frøken!! Og takk for bra start på dagen :)